czwartek, 16 czerwca 2011

Catrice Metallic Liner LE Enter Wonderland

W zasadzie mam ten produkt od niedawna, ale mam już na jego temat wyrobione zdanie. Raczej nie ma szansy, abym owe zdanie zmieniła, więc postanowiłam napisać recenzję.



Kolor jaki posiadam to 01 Miracle Clouds, czyli piękny, metaliczny granat.
Pędzelek standardowy- cieniutki, dobrze maluje się nim kreskę, jednak nabiera zdecydowanie za dużo produktu.

Przejdźmy jednak do meritum, czyli jakie jest moje zdanie odnośnie tego produktu.

Niestety, ale malowanie kreski tym linerem to czysta katorga. Po jednej aplikacji kreska dość mocno prześwituje. Należy ją poprawiać. Wiąże się z tym, że trzeba poczekać aż poprzednia warstwa wyschnie co trwa bardzo długo :( Gdy zaczniemy nakładać drugą warstwę zbyt szybko zniszczymy po prostu kreskę pod spodem :( Poza tym przez kilkakrotne poprawki ciężko namalować precyzyjną kreskę.
Po lewej jedno pociągnięcie pędzelkiem, po prawej naniesione jest kilka  poprawek.

Kolejna sprawa to trwałość. Kiedy już namalowałam kreskę (mniej lub bardziej równą...) nie nacieszyłam się nią zbyt długo... Przez alergię często swędzą mnie oczy, szczególnie w wewnętrznym kąciku. Wtedy delikatnie "przeczesuję" (:D) palcami rzęsy, co nigdy nie niszczyło mojego makijażu. Gdy tak zrobiłam w dniu kiedy miałam ten liner na oczach, kreska w wewnętrznym kąciku się rozmazała i wyglądałam jakbym miała co najmniej dwudniowy makijaż :P

Do plusów można zaliczyć piękny kolor.
Cena to 13,99 zł za 3,3 g produktu. Gdyby nie to, że jest on tak beznadziejny, była by całkiem w porządku...

Podsumowując: nie polecam tego produktu. Uważam, że w takiej ( a nawet niższej) cenie można znaleźć coś o wiele lepszego!

Używałyście tego linera? Jakie kolorowe linery możecie mi polecić?:)

Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. tez ostatnio wspominałam u mnie w notce o linerach :)



    zapraszam do mnie
    http://newfashionforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za zaglosowanie:*
    A kusil mnie ten linerek, widac dobrze ze go nie wzielam. Faktycznie strasnie przeswtuje, ale kolor super. Kolorowe linerki - z Essence Metal Glam (nie wiem czy nie sa wycofywane), mam zielony i rozowy, roz troche przeswituje, ale zielen jest idealnie kryjaca:)

    OdpowiedzUsuń